Vraag over mijn bestelling
Heeft u een vraag over uw product? U vindt alle informatie hier. Mocht u alsnog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
Plaats uw producten in uw winkelmandje via de bestelknop. Als u uw bestelling plaatst met uw account gaat dit nog sneller omdat we u dan al kennen. Ook zonder account kunt bij ons bestellen, we hebben dan nog wel uw gegevens nodig.
Soms bestelt u iets online en blijkt bij het bekijken hiervan dat u het product liever niet wilt houden. In dat geval kunt u het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen u een ander product of u ontvangt na controle uw betaling binnen 5 dagen terug.
Wat we van u verwachten tijdens de bedenktijd
Pak uw pakket uit op uw manier en bekijk het product van alle kanten. Bent u er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan u zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór u gedaan heeft met uw aankoop. Doet u dat wel, dan kan het zijn dat u minder geld voor het product terugkrijgt.
Retourneren binnen zichttermijn
Hebt u binnen 14 dagen aangegeven dat u uw bestelling terug wilt sturen? Dan kunt u dit van ons verwachten:Â
-
We sturen u een bevestiging van uw aanvraag.
-
We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaling, nadat we het product hebben ontvangen en gecontroleerd, binnen 5 dagen terug.
Verzendkosten bij retourneren
De kosten voor retourneren zijn voor u. U dient uw product goed verpakt retour te sturen, zodat deze zonder schade bij ons wordt bezorgd.
Wat u niet kunt retourneren
Sommige producten kunt u helaas niet terugsturen:
-
Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend, of als deze zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
-
Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
-
Goed uitgevoerde diensten, zoals installatie- en kalibratiekosten.
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken via het contactformulier, telefoon of WhatsApp.
Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor u.
Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op.