Vragen over mijn bestelling

Vraag over mijn bestelling

Heeft u een vraag over uw product? U vindt alle informatie hier. Mocht u alsnog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats uw producten in uw winkelmandje via de bestelknop. Als u uw bestelling plaatst met uw account gaat dit nog sneller omdat we u dan al kennen. Ook zonder account kunt bij ons bestellen, we hebben dan nog wel uw gegevens nodig.

Soms bestelt u iets online en blijkt bij het bekijken hiervan dat u het product liever niet wilt houden. In dat geval kunt u het product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen u een ander product of u ontvangt na controle uw betaling binnen 5 dagen terug.

Wat we van u verwachten tijdens de bedenktijd

Pak uw pakket uit op uw manier en bekijk het product van alle kanten. Bent u er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan u zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór u gedaan heeft met uw aankoop. Doet u dat wel, dan kan het zijn dat u minder geld voor het product terugkrijgt.

Retourneren binnen zichttermijn

Hebt u binnen 14 dagen aangegeven dat u uw bestelling terug wilt sturen? Dan kunt u dit van ons verwachten: 

  • We sturen u een bevestiging van uw aanvraag.

  • We sturen u een nieuw product of u ontvangt uw betaling, nadat we het product hebben ontvangen en gecontroleerd, binnen 5 dagen terug.

Verzendkosten bij retourneren

De kosten voor retourneren zijn voor u. U dient uw product goed verpakt retour te sturen, zodat deze zonder schade bij ons wordt bezorgd.

Wat u niet kunt retourneren

Sommige producten kunt u helaas niet terugsturen:

  • Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend, of als deze zijn geïnstalleerd of geregistreerd.

  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.

  • Goed uitgevoerde diensten, zoals installatie- en kalibratiekosten.

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken via het contactformulier, telefoon of WhatsApp.

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor u.

Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op.